Ikke akkurat perfect match..

Nå har jeg satt meg godt til rette hjemme i godstolen, skal snart spise fredagsgrøt og resten av kvelden passe mine småsøsken. Siden jeg ikke har noe annet å ta meg til, tenkte jeg å sette på en film. Har ventet utrolig lenge på Monte Carlo med Selena Gomez, så nå når den endelig er kommet ut må jeg bare få sett den! Derfor er jeg badass chick nå og prøver å finne en versjon som ikke er så alt for dårlig, som jeg kan laste ned.

Til tross for at jeg og Selena ikke akkurat er perfect match, så skal jeg nok klare å bite tennene sammen og se hele filmen. Har nemlig hørt at den skal være superbra! I tillegg er jo nydelige Leighton Meester fra GG med, ååh som jeg elsker henne  

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg