Håret mitt

Er mange som har spurt om hvilken hårfarge jeg brukte da jeg farget håret mitt brunt, og det er Garnièr sin farge cappuccino. Om jeg ikke tar heelt feil så tror jeg at fargen heter 4.3. Den kan kjøpes på alle matvarebutikker! Tror jeg. Jeg brukte fire bokser til mitt hår, og det var egentlig for lite – skulle hatt fem! Men det har ikke noe å si nå, må uansett ta etterveksten snart. Da kan jeg vise dere bilde av hårfargen! :)

Haha, har ikke annet bilde enn dette av boksen nå..

Farget håret fra nesten helt blondt

Til denne fargen!

Noe annet dere lurer på?

3 kommentarer
    1. forpigmenterte du det først med rødpigmenter eller rødfarge, eller farga du det direkte med bare brunfargen? Lett for at det kan bli grønnskjær sier de om man ikkje gjør det….?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg