Q&A #2

Den siste tiden har jeg fått litt forskjellige spørsmål, så da samler jeg opp alle nå og svarer på dem samtidig!

Får man tak i tannblekingen i Harstad? Hvor?
Tannblekingen som jeg kjøpte for en stund siden, kjøpte jeg på Vita. Husker ikke hvor mye jeg betalte, men var i alle fall under 100lappen! Kanskje jeg skal stille meg litt skeptisk til om den funker, haha.. Men er jo verdt ett forsøk!

Hvor har du redigert bildene dine?
HER
har jeg redigert bildene mine. Elsker programmet! Men har måtte begrense det litt nå hvor ofte jeg legger ut slike redigerte bilder.. Kan fort bli litt to much! Hehe

Også lurte mange av dere på DESIGNET, hvordan jeg har byttet farge?
Vel, selve “bakgrunnen” på menyen over her er ett bilde. Så jeg lagret rett og slett bildet, åpnet det i ett helt tilfeldig program og redigerte kontrastene slik at det ble grått. Det samme gjorde jeg med tankeboblen som det står antall kommentarer i.

Og hvordan jeg åpnet bildene i designet?
Vel, jeg måtte faktisk lete gjennom hele designet til jeg fant linken til hvert enkelt av bildene. Er ikke noe enkel løsning!

Hvor har jeg kjøpt GOSH produktene?
På Vita i Harstad.

Hvor er skoene dine fra?
De har jeg kjøpt på en skobutikk vi har på Sjøkanten Senter i Harstad, husker ikke helt hva den heter da.. Skohuset kanskje?

Også var det ei som lurte på om jeg kunne synge Granade med Bruno Mars og legge ut sangvideo, og det kan jeg om det er interesse for det! 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg