filmer jeg må se

 Noen filmtips før helgen! Er vel ingen av disse som er kommet ut enda, eller? Men da er det bare å glede seg til de kommer på kino! :) Skal få med meg hver og en av disse enten på kino eller dvd, det er i alle fall helt sikkert. Jeg er en skikkelig film-type og ser gjerne filmer om og om igjen hvis jeg liker dem, ett eksempel er Harry Potter filmene, blir aldri lei av dem! Begynte å gråte da det gikk opp for meg at det aldri kommer en ny film :(

Denne filmen har med utrolig mange gode skuespillere, så kan ikke tenke meg annet enn at den er fantastisk! Også er jo Chace Crawford ♥ med, do I need to say more? 

Vet ikke helt om dette er en av de filmene hvor man må se 1 og 2 for å forstå noe..? Hadde kanskje vært greit å vite det FØR man sitter på kinoen, haha.

Føler vel at enhver tenåring må få med seg denne filmen, og i grunn alle foreldre for å vite hva som kan skje om man er alene hjemme, hehehe neida.

Elsker slike komedier! Også Emily Brunt da, husker jeg elsket henne i The Devil Wears Prada og er sikker på at hun gjør en like bra jobb i denne filmen.
Jason Segel kjenner dere kanskje igjen fra How I Met Your Mother? Utrolig morsom fyr da, haha.

4 kommentarer

Siste innlegg