filmtips

Tenkte å tipse dere om filmer jeg faktisk har sett og som går an å få med seg nå, i stedet for filmer som kommer på kino. Dette er de jeg kom på i farta, er sikkert mange andre jeg kan anbefale også. Dette er kun kjærlighetsfilmer, og dere er bare nødt til å få med dere Dear John i alle fall! Den er så nydelig, og jeg kan ikke fatte hvorfor den bare har fått 5.9 på imdb. Og The Last Song med Miley Cyrus da, også en utrolig nydelig film som bare har fått 4.9(?!?!) på imdb. Men uansett verdt å se!

Nå skal jeg til April, blir nok en liten tur ut i dag men tror jeg skal ta det rolig. Haha neida kødda.

dette innlegget skulle vært postet klokken 17.00, BLOGG.NO SUGER :@:@:@

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg