Q&A #12

Selger de den fortsatt?
De selger jo HH jakker enda, men denne modellen vet jeg ikke. Er jo over ett år siden April kjøpte den, så mye mulig den ikke er i salg nå.

Hvilken parfyme bruker du?
Jeg bruker for det meste Escada, Justin Bieber (ja dere vet nå, blodfan) og D&G.

Hvor har du kjøpt Usa genseren din?
Den er Carina sin, men er fra Bikbok. Er en god stund siden hun kjøpte den da. . .

Hvor selger de de blå parfymene på bildet?
De jeg har er flere år gamle, så nå står de tomme og til pynt. Vet ikke hvor de selges nå, men kjøpte Ralph Lauren på parfymelle, og Britney husker jeg ikke.

Hvorfor har du så fint hår?
Tusen takk! Er veldig flink til å ta vare på håret mitt, kurer det ofte og bruker serum hver gang jeg har vasket det. Er ikke veldig mye hokus pokus å få fint hår, det viktigste er å ta godt vare på det! Bruke ordentlige hårproduker, det er viktig å legge litt penger i noe som faktisk er bra. Du klarer faktisk å ta deg råd til en kur til 300kr, kurer varer ofte opptil flere måneder. Hadde min joicokur i hele 6 måneder! Og da brukte jeg den en gang i uken. Kan lage ett ordentlig hår-innlegg en gang om det er ønskelig? Tipse om bra hårproduker og slikt?

Hvordan får du til å sminke deg så fint?
Så koselig å høre det da! Men når det kommer til sminke bruker jeg ikke mye tid, maks 10 minutter liksom. Og jeg er ikke så veldig nøye, er bare litt foundation, pudder, solpudder og øyebryn så er jeg good to go. Bruker sjelden mascara når jeg er på skolen, da er det bare the basic. 

Hvilken foundation bruker du?
Bruker age renew, tror jeg den heter? Sverger til den!

Hvilke stripepakke brukte du?
Brukte depend da jeg stripte håret mitt.

Svarer du ikke på snapchat lengre?
Prøver å svare så ofte jeg kan, men er ikke alltid det passer seg. . .

Også var det flere som lurte på hvor de kunne se Sophie i reprise på nett etter at hun var på TV, og da kan du se det på tv2sumo. (direktelink) Du må lage deg bruker der og kjøpe abonnement, men det koster bare 49,- så har du tilgang i en uke, eller 129,- i en måned. Du kan også kjøpe for ett år eller halvår!

3 kommentarer
    1. vil nok helst ha noe som er gratis, orker ikke å bruke penger på noe jeg kan se gratis på tv liksom… dessuten er mange ikke fylt 18 og kan derfor ikke kjøpe abbonement

    2. Anonym: Bare tull, du kan betale med mobilen 😉 Er lite som er gratis her i livet, og det går jo ikke på tv lenger heller. Men folk spurte – jeg bare svarte 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg