Filmtips!

For en stund siden var jeg ivrig på å tipse om filmer og filmer jeg ville se. Tenkte å ta det opp igjen siden noen ønsket det! Er dette noe som er ønskelig å ha oftere? I denne omgangen vil jeg tipse om filmer jeg har sett, slik at det faktisk er mulig å få tak i den på dvd eller på nett. Kan også tipse om filmer som kommer på kino, men bare om dere vil det da. Utenom disse som jeg har listet opp under må jeg bare si at Harry Potter er tidløse filmer, alle burde se dem igjen og igjen og igjen og igjen!

The Hunger Games
Til dere som ikke har sett den – se den! Og til dere som har sett den – se den igjen! En så sykt bra film skal du lete lenge etter. Var å så den da den gikk på kino, og oh my god sier jeg bare, hadde ikke øynene vekk èn eneste gang, noe som skal godt gjøres. I denne filmen får du virkelig sett forskjellen på fattig og rik, utrolig hjerteskjærende til tider. . .

Dine, mine og våre
Haha jeg eelsker denne filmen! Er så koselig, ordentlig familiefilm som du kan kose deg med. Elsker slike filmer! Minner veldig om dusinet fullt, om dere har sett den? Elsker også den filmen for den saks skyld, så den burde dere også se. Kan i alle fall garantere at det blir litt latterfylt.

Safe House
Spenning fra begynnelse til slutt (nesten i alle fall). Var på kino og så denne også, utrolig bra film! Og for ikke å snakke om hovedpersonen da, ååh ♥ Eyecandy til tusen han der, er vel en grunn for at han er bakgrunnsbildet mitt. I alle fall, dette er en ordentlig action/spenningsfilm, så om du liker det så liker du denne! Og om du ikke liker det, så liker du denne uansett. Snakker av erfaring, jeg er egentlig ikke fan av slike men ELSKET denne!

TED
Traileren er utroolig dårlig, men den er sykt bra! Var å så den på kino da den gikk, holdt på å le meg i hjel. Begynnelsen er sykt bra, men det daffer litt av mot slutten da. . . Utrolig morsom er den uansett!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg