ett år gamle videoblogger

Haha dette er bare fordi jeg har selvironi, skjønner ikke at jeg tør å poste disse på bloggen igjen. . . Men men, de ligger jo på youtube uansett så. Disse er i alle fall fra september 2011 og jeg laget dem i anledning “bloggromantikken” som skjellz hadde på bloggen sin, om dere husker han da. Ble så å si tvingt til å lage en søknad, så hvorfor ikke bare lage to videoer på en måned liksom? Haha kan love dere at jeg hadde det morsomt med meg selv. Anyways, videoene er såklart DØNN seriøse :-):-):-) (ironi)

Video 1

Video 2

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg