must-see movies

Noen filmtips til dere – og noen til meg selv. Disse filmene skal jeg få sett asap, i tillegg til noen skrekkfilmer som jeg også har funnet frem. Kan sikkert lage et eget innlegg med dem! Jeg er egentlig blitt litt lei av filmer, FAKTISK. . . Trodde aldri jeg skulle si det. . . Men nå foretrekker jeg heller tv-serier fremfor filmer, med mindre det er en sykt bra film da. Er uansett flere som har etterlyst filminnlegg, så da tenkte jeg å slå to fluer i en smekk – lager innlegg til dere samtidig som jeg finner filmer jeg vil se!

Denne har jeg jo sett, men tenkte kanskje dere ville se traileren! Anbefales på det sterkeste, og jeg trodde ikke jeg var en type actionfilm-jente. . .
Well, blir stadig overrasket over meg selv! Som jeg sa tidligere gleder jeg meg utrolig mye til den andre filmen, trailer til den ligger under her.

Denne så jeg faktisk på kino, utrolig morsom film som jeg anbefaler!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg