julegavetips til venninner #1

Siden det ikke er så utrolig lenge igjen til jul nå, så tenkte jeg å starte med julegavetips! Kommer også til å legge ut julekjoler og nyttårskjoler, enda jeg har gjort det før. De har jo fått inn så utrolig mange fine kjoler på nelly nå! Så jeg kommer til å dele det litt opp, og komme med tips til gaver til både venninner, foreldre og kjæreste om dere ønsker det. Starter med julegavetips til venninner, under 500,-! Dere har vel kanskje begynt å handle litt julegaver allerede? Det har i alle fall jeg! Skal ikke gå på samme smellen i år, som jeg gjorde i fjor. Da sto jeg der på julaften og hadde enda mange gaver som ikke var kjøpt. Jaja, er vel ikke så ille med gaver i januar? Haha. . .


Alle jenter trenger sminke! Du vet sikkert godt hva venninnen din bruker fast av sminke og slikt, eller så kan du jo overraske henne med noe nytt hun ikke har prøvd før. Jeg har funnet noen supre sett med forskjellig sminke! Så forresten at coverbrands var dyrere enn nelly når det kom til noen av gavesettene, så er jo noe å være obs på om dere vil spare noen kroner. Ellers er det jo de typiske gavesettene med såper, neglelakk osv. Det er jo alltid safe! Kan jo tipse om at blivakker.no nå har 15% på hele butikken nå, og der er det jo utrolig mye julegaveidèer å finne.

Gavesett fra Too Faced til 219,- HER

Neglelakksett fra CIATÈ HER til 203,- // Brystkreftneglelakker HER til 135,-

Pallett 1 HER // Pallett 2 HER til 349,-

Sett 1 HER til 179,- // Sett 2 HER til 179,-

Sett fra gloMinerals HER til 399,-

Reisesett fra REN HER til 135,-

Neglelakksett fra OPI HER til 331,- 

// adlinks

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg