tvserieguide

Er mange som lurer på hvor jeg ser tvserier, hva jeg ser på og slikt. Så tenkte det var enklest å bare lage et innlegg om det! Jeg må _alltid_ ha minst syv serier jeg kan følge med på, ellers fungerer ikke dagene mine haha. Andre som har det slik? Derfor er jeg inne i en vanskelig tid hver gang tvseriene mine tar slutt. . .

Om dere ser serier/filmer på 1Channel burde dere velge putlocker eller sockshare når dere må velge side for å se på. Husk å klikk bort all reklamen og velge “continue as free user” om det kommer opp. Om dere ikke har muligheten til å velge de to, så liker jeg videoslasher også! De linkene hvor dere kommer inn på TV2 Sumo må dere lage dere bruker på og det er dessverre ikke gratis. . . Men det er såå verdt det! Jeg har sumo gull, noe som gir meg tilgang til alt jeg vil på siden. Vet ikke hva de enklere abonementene har av muligheter, men jeg kan i alle fall se direktetv der (altså det som går på tven) og alt av live fotballkamper og ja – rett og slett alt! Det koster rundt 1000kr for å ha tilgang hele året, og det er jo ikke så veldig ille. Det blir dyrere om dere kjøper for en og en måned!

Keeping up with the Kardashians
Kan dere se HER. Det handler om familien til Kim Kardashian og deres liv – utrolig spennende og morsomt å se på!

Hotel Cæsar
Kan dere se HER. Det trenger vel ikke noen nærmere beskrivelse? Jeg elsker det!

Grey’s Anatomy
Kan dere se HER. Serien som har alt. Kjærlighet, drama, død, sorg, latter – all in one! Jeg elsker denne serien og gruer meg allerede til dagen den tar slutt. . .

Tumblr_mezlb4vibl1r6kab2o1_500_large

Dexter
Kan dere se HER. Brukte å se denne da jeg gikk på ungdomsskolen, men nå er den back again! Siden den _endelig_ har kommet på sumo må jeg jo bare se den igjen, haha.

Tumblr_mdr2n0yazr1qba8yvo1_500_large

Brothers and Sisters
Kan dere se HER.

Pretty Little Liars
Kan dere se HER. Vanligvis bruker jeg å laste ned de episodene, føler det blir bedre kvalitet da.

Tumblr_mg54j8ocrt1s2yvlxo1_500_large

The Lying Game
Kan dere se HER. Min første tanke da jeg så dette var: oh my god så dårlig skuespill. . . Men så ble jeg hektet da! Haha. . .

Drop Dead Diva
Kan dere se HER. Morsom serie som handler om en supermodell som dør i en bilulykke og våkner opp som en helt annen person – altså i en helt annen kropp.

Frustrerte Fruer
Kan dere se HER. Denne serien er jo i grunnen død nå, men måtte bare ha den med på listen siden den er så fantastisk – og jeg aldri går lei ♥

Tumblr_mf8wd1tmo51s0k9rzo1_500_large

Good Christian Bitches 
Kan dere se HER. Litt type Frustrerte Fruer serie, egentlig. Savner en sesong to da, håper den kommer snart. . .

One Tree Hill
Kan dere se HER. Siden jeg aldri har fulgt 100% med på denne serien har jeg nettopp startet fra sesong 1!

Tumblr_lohsndpmut1qb8ikqo1_500_large

4 kommentarer
    1. Takk for gode tips! Men hvis du har fulgt med på one tree hill siden sesong 1, burde du kanskje vite hvordan det skrives..:-)

    2. One tree hill er den absolutte beste serien!
      Anbefales alle! domt det ikke blir laget flere sessonger 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg