neo noir 20%

Nå drar jeg ned på jobb for å være i to timer, så skal jeg rett hjem og fortsette med ryddingen. Rommet mitt begynner ENDELIG å ta litt form! Haha jeg har aldri hatt det 100% ryddig siden jeg har hatt tre-fire store søppelsekker og mange småposer med søppel stående i et hjørne som jeg aldri har orket å bære ned. . . Hardt å ha rom i fjerde etasje altså. Nå har jeg i alle fall fått ned to av sekkene og noen småposer, skal kaste alt i bilen og kjøre til søppelbøttene. Enkleste måten å få alt unna på!

Nå i helgen har boozt.com salg på noen nyheter fra utvalgte merker, blant annet 20% på merket Neo Noir (link til hele utvalget) som har noen utrolig fine smykker! Ble forelsket i flere av dem. . . Gjelder å beherske seg litt nå ;) Hva synes dere om smykkene? I love!

HER // HER // HER
HER // HER // HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg