nike free run

Kom nettopp hjem fra flex, denne uken skal bli en god treningsuke! Ble ikke så mye tid i forrige uke med fremføringer og tentamener, så fikk bare presset inn to turer dit. . . Men er jo bedre enn ingenting, sant? Ellers har jeg ikke gjort stort, har utrolig vondt i hodet så tror det blir tidlig kveld etter jeg har spist kveldsmat og sett noen episoder med frustrerte fruer. Er begynt på sesong 1 igjen så jeg har nok av underholdning den neste måneden!

I forrige uke fikk jeg meg noen nye treningssko som jeg bestilte, er såå fornøyd! Verdens fineste ♥ (til jeg finner noen andre jeg liker, haha. . .) Dette er riktignok ikke løpesko, så må nok finne meg et par som er egnet for det. Disse var bare så fine at jeg ikke klarte å la vær. . . Men de er supre å bruke til hverdags da! Og utrolig gode å gå i. Kan kjøpes HER



4 kommentarer

Siste innlegg