mest romantiske stedet

Etter en lang dag på farten har jeg endelig fått satt meg ned med favoritten. . . Harry Potter! Blir visst aldri lei (eller voksen, hehe). Har spist kveldsmat og er egentlig ganske klar for sengen. Har jobb i morgen etter skolen så tenker det må bli tidlig kveld på meg! Såklart er jo dette noe jeg planlegger hver dag, så ligger vel an til at det blir senkveld uansett. Skal lage meg en kopp te nå og følge med på dramaet på Hogwards ♥ Bare jeg som er totally in love med HP fimene?

Ellers har jeg gått gjennom bildene fra Nupen, og haha var jo baare bilder av meg og Sophie! Jaja. . . Også bilde av litt av den nydelige utsikten som er der. Når det er solnedgang er det helt fantastisk fint å være der! Skjønner hvorfor det ble kåret til Norges mest romantiske sted, nyydelig der. . .


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg