one of those days

Dere vet de dagene hvor alt bare blir galt og du overhoodet ikke føler deg tipp topp? Vel, en sånn dag hadde jeg i dag. Jeg presterte faktisk å _sovne av_ på skolen i dag, haha. I tillegg har hodet mitt drept meg enda jeg har inntatt maksimal dose paracet. . . Er vel bare one of those days og satser på at det er over til i morgen! Har ikke tid til å bli syk nå, er jo ikke så veldig lenge til Tromsøtur!

Fikk også tilbakemelding fra verkstedet i dag, var heeldigvis ikke noen gåen katalysator! Men regningen kommer uansett til å bli på 3000. . . Oh lord, det store spørsmålet nå er bare hvordan jeg skal klare å hoste opp pengene, haha. Men det ordner seg vel heldigvis når jeg får stipendet! Da blir det også ny seng, wohoo! Har jo bare ikke snakket om den siden i januar, haha. . .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg