kosekroken

Russebukse av – joggebukse på, det er såå deilig! Hele dagen min har egentlig gått ganske fort, så har ikke vært utenfor husets fire vegger en eneste gang. Var ikke hjemme før halv 4 og halv 5 gikk jeg å la meg, sto opp for to timer siden. . . Bestemte meg egentlig for ikke å sove, men hodet har plaget meg siden i går så jeg bestemte meg for å se om det hjalp med søvn. Gjorde det det? Nei. Men var uansett godt å få sovet litt! Har nok fått under gjennomsnittet med søvn den siste uken, men jeg klarer bare ikke å legge meg tidlig??

Skal uansett prøve å få gjort noe smart ut av kvelden. Tenkte å ta meg en tur på flex! Har ikke fått trent på. . . Tre uker? Åj. . . Kan heller ikke skylde bare på russetiden, men fikk beinhinnebetennelse for noen uker siden så da var ikke trening helt optimalt. Ordentlig nedtur for meg som er så glad i mølla. . .

Kosekroken min!



1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg