solbriller pååååå

Hjem til grått og trasig vær. . . Vi har vært såå heldige hele helgen i Tromsø, men burde jo egentlig skjønt at det ikke kom til å vare! Fikk tatt igjen litt tapt søvn i dag siden jeg våknet opp helt elendig, er det noe med meg og min flaks eller? Skal snart dra ned på jobb en tur for å ordne noen greier, så skal jeg ut til bestemor en tur! Har plutselig fullt tidsskjema når jeg har vært borte lenge. . . Men nå må jeg spise noe før jeg drar ut, har myye å få gjort!

Filmet forresten en film i Tromsø av alle jentene på vorsjet, skal få lagt den ut asap! Vet bare ikke hvordan jeg skal få den på pcen, filen har tydeligvis blitt ødelagt. . . At det er mulig. . .


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg