summerlovin’

Tenkte å lage en sommerspesial med klær fra nelly! De har så utrolig mye fine sommerklær som passer perfekt til ferien og for dere som skal ut å reise – perfekt til sydenturer. Det blir dessverre ingen sydentur på meg i år. Har verken penger eller noen å dra sammen med, så da blir jeg bare hjemme! Venninnene mine drar til syden i begynnelsen av juli en gang, så da kan jeg se frem til noen uker alene hjemme i Harstad. . . Men får håpe de koser seg hvertfall!

Jeg skal jo litt ut å reise i høst, så lider absolutt ingen nød. Viktig å spare penger der man kan, kanskje jeg får med meg familien på en familietur før året er omme? Vi jentene på mamma sin side (tanter, bestemor osv) var i Italia noen år tilbake, og det er virkelig en tur jeg vil huske lenge! Var utrolig koselig å dra på en rolig sydentur med shopping og strandkos. Kunne tenke meg å gjøre det igjen. . . Noen som har ferieplanene klare allerede? Missunner dere greit mye om dere skal til syden!

HER // HER // HER

HER // HER

HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER // HER

HER // HER

affiliateslenker!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg