siste fra nelly

Jeg har enda tilgode en dag hvor jeg faktisk klarer å vise dere det jeg har kjøpt når jeg får det. . . Men er jo greit å samle litt opp også, sant? Bestilte meg jo klær for en goood stund siden, men glemte helt av å ta bilder av det! Glemte å betale regningen også, hehe wups. . . Men det fikset jeg heldigvis nå når jeg fikk purring. Har bestilt meg enda en pakke som jeg venter i løpet av noen dager, julaften hver dag!! Haha neida. Men nå kan jeg ikke ha flere trøsteshoppedager, kontoen min aksepterer det ikke. . .

Sko HER til 399,- Følger med hvite lisser i tillegg til de gule. Hehe litt skitne da, men men.

Denne ble nesten litt kort til meg, men tror det går om jeg bruker svart strømpebukse. HER til 349,-



Denne var så mye finere enn jeg trodde, men selvfølgelig litt for liten rundt puppene 🙁 Vil heller ikke sende den tilbake. . . De er fri for den.



3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg