søker mer skapplass

Har tittet på nelly i vel en time nå. Startet egentlig med at jeg skulle se etter sko til tante og onkel sitt bryllup neste helg, men endte med at jeg satt å så på kjoler haha. . . As always! Fant såå mye fint og nytt på nelly at det begynte å klø i pengeboken, så ja – noe blir nok bestilt snart. Men inntil videre må jeg spare! Etter å ha ryddet rommet for klær kan jeg konkludere med at noe må enten kastes eller så kan jeg aldri kjøpe noe nytt igjen. Utrolig kjipt. . . Haha skal trosse det og heller kjøpe meg mer skapplass, da blir alt i orden!

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER


1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER


1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER


Også har de fått inn verdens deiligste kosedresser på nelly fra onepiece! En av disse MÅ jeg ha. . . 

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER

affiliateslenker

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg