enkel og sunn middag

Kom hjem fra jobb for ikke så veldig lenge siden og lagde meg middag med en gang! Dette er så godt at jeg bare ikke klarer å holde meg unna. . . Også så lett! Og det beste av alt – det er sunt. Var Katarina som lagde det til meg første gang og jeg ble helt frelst, det er så godt at jeg kunne levd bare på dette. . . Og da hun sa at det er så sunt at jeg kunne spise det hver dag ble jeg hvertfall overlykkelig, haha.

Du trenger:
– Speltlomper
– Ost
– Pesto
– Ketchup
– Kjøttpålegg av kalkun (eller valgfritt kjøttpålegg)

Beregn to lomper til hver person!

1. Smør på pesto og ta på litt ketchup.
2. Ta på ost og kjøttpålegget på toppen. Du kan også ha krydder på før du setter de i ovnen.
3. Sett i ovnen på varmluft til osten er smeltet og den er så stekt som du vil ha den!

Jeg topper med ruccola og agurk eller paprika, var også utrolig godt å ha fetaost på! Rømmedressing oppå er et must, veeeldig godt.


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg