i handlekurven

Som dere alle sikkert har fått med dere er søndag for meg shoppedag, eller, hvertfall en dag jeg bruker til å se gjennom alt av nettbutikker og vurdere om jeg skal ta meg råd til noe nytt. Så denne søndagen var intet unntak. Jeg måtte selvfølgelig fylle handlekurven min litt på nelly, samt litt på sportamore! Nå er det bare. . . fire dager til neste shoppingdag, haha.

Denne gangen er handlekurven min dedikert til stamina hot, haha. . . Bare treningsklær – nesten! Fikk heldigvis lurt inn litt annet også, meen jeg gleder meg faktisk mest til å få treningsklærne. . . TreningsBHen aner jeg ikke om er bra, den koster ordinært 79,- faktisk, satser på at den holder alt på plass som den skal! Da blir det nok flere av den, hihi. Ellers har jeg sett på det andre ganske lenge og kommet frem til at jeg kunne unne meg selv litt nye, fine klær. For ja, det kommer til å bli brukt! Verre med bikinien tror jeg, når skal solen komme tilbake??

Singlet fra Nike HER til 89,- // TreningsBH HER til 79,- // T-skjorte HER til 129,-

Topp HER, denne har jeg også i beige. Utrolig behagelig og fin! 199,- // Bikini HER til 158,- // Kjole HER til 179,-

Også litt som står på ønskelisten min. . . Har bursdag på tirsdag så er jo lov å håpe at noe av dette blir mitt, hehe. Må vel pent kjøpe det i gave til meg selv, tenker jeg! Men skal ikke se bort fra at jeg faktisk gjør det. . .

Bikini HER // Genser HER // Sko HER

Genser HER // Converse HER // Bikini HER

7 kommentarer

Siste innlegg