20% på nelly

I dag og frem til 5.august (mandag) har NELLY hele 20% på alt fra Club L! (direktelink til hele utvalget) Det er faktisk mitt favorittmerke, så nå gjelder det å holde seg litt i skinnet haha. . . Under her er noe av det jeg tenker å kjøpe og litt annet fint fra det merket! Noen som skal shoppe? Hihi. I know I will! Er bare noe med salg som trekker meg til det, også er det jo klær som jeg har sett på leenge da. . . Hvordan skal jeg klare å holde meg unna? Hehe, viljestyrke hvor er duuuuu

Topp HER (i handlekurven min) // Kjole HER (i handlekurven min) // BH HER

Kjole HER // Tights HER // Singlett HER

Blå kjole HER // Korall kjole HER // Rosa kjole HER

Hvit kjole HER // Marinefarget kjole HER // Blå kjole HER

// adlinks

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg