nye (og gamle) favoritter

Okei dere, hold dere fast. . . Haha neida. Jeg har tatt meg ferie fra i dag av! Så akkurat nå er jeg litt sånn “øøh okei, hva gjør jeg nå. . .”. Drar hvertfall til mamma på søndag da, må nesten sette meg ned i morgen og planlegge litt, ettersom det er artic race her oppe i helgen – og jeg helst ikke vil møte på tusenvis av syklister. . . (evt stengte veier) Jeg gleder meg!! Blir godt å komme litt “på landet”, det er det beste jeg vet. . . ♥

Har vært på flex nettopp med Charlotte, Mariell og Isabelle og hatt den desidert dårligste treningsøkten noen sinne, haha. Jeg har begynt å få beinhinnebetennelse igjen, så intervalløpingen min gikk mildt sagt rett vest. Men – forhåpentligvis er jeg bedre til helgen og neste uke, da skal jeg ta meg noen fjellturer hos mamma! Trente også på mandag og tirsdag da, så har ikke så veldig dårlig sannvittighet. Tirsdagen hadde jeg en sykt god økt! Såå til hva dette innlegget egentlig skal handle om. . . Altså den nye sminken min, haha. Kjøpte meg ny sminke i. . . Forrige uke? Og jeg eelsker den!

Mineralpudder fra Isadora, denne var sykt god! Har tidligere brukt en jeg fikk av Sophie, men siden det må bestilles på nett orket jeg ikke vente, så jeg tenkte jeg skulle prøve ut dette. Kostet 199,- på cubus.

Vanlig pudder fra Isadora. . . Jeg brukte dette fast for 2-3 år siden men sluttet av en eller annen grunn. Er hvertfall et veldig godt pudder så bare måååtte ha det igjen, haha. Koster litt over 100kr tror jeg, kan kjøpes på både cubus og HM.

HM sin blusher er mer enn god nok for meg, trenger ikke bruke 230kr på noe jeg kan betale 30kr for på HM.

Den gode, gamle foundation min! Gikk tilbake til den etter å ha brukt 24 hour ett eller annet en stund, denne er faktisk såå mye bedre. . . Koster rundt 159kr på cubus og HM.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg