nytt fra nivea

Da jeg var på tur hjem fra mamma i går stoppet jeg en tur innom Svolvær på senteret der. Skulle egentlig bare hente en ring for tante, men endte opp med å kjøpe litt til meg selv også på cubus. . . Også er bilen min er syk igjen. VEELDIG syk. . . Må nok bytte startmotor, tenker det ikke er så billig som jeg håper det er. . . Poenget med dette var hvertfall at jeg må parkere i bakker, slik at om bilen skal begynne å tulle så kan jeg rulle den i gang. (haha høres ut som jeg har en bil fra 1900-tallet) Det er ikke noe problem å få start på den om den har stått i ro over lengre tid, altså i noen timer, men om den har stått i ro bare en liten stund så vil han ikke. . . Dette gjorde jeg såklart ikke i Svolvær, noe som resulterte i at bilen min ikke ville starte. Ikke snakk om. . . Følte meg ikke lite dum som måtte få hjelp av en tilfeldig mann som kom bort til meg og måtte dytte bilen i gang. Nå er det altså nok, jeg bestiller meg time på verksted i morgen den dag! Jeg er så lei av feiler og ting som blir ødelagt. . .

Men haha nok om bilen. . . Det jeg skulle vise dere kommer under!

Tenkte å prøve ut disse stripsene, har faktisk testet ut en gang allerede! Du bare tar vann i fjeset og klistrer på slike lapper som vist på esken, også skal de vel på en eller annen måte fjerne urenheter? Ble hvertfall veldig myk på de områdene etterpå! Så satser på at det funker i lengden, skal dra å kjøpe meg enda flere siden Cubus har 40% på alt fra nivea nå, da blir det ikke så dyrt! Noen som har prøvd disse?

Må prøve ut dagkremen til nivea siden jeg er blitt så ufattelig tørr i fjeset. . . Har aldri vært plaget med det før?? Er hvertfall veldig irriterende og til tider VONDT! Så tenker jeg gir denne en sjanse og håper på at den gjør jobben sin. . . Og selvfølgelig – forbruksvare. Sminkefjerner! Når det er 40% er det greit å hamstre, hehe.

Fineste leppestiften! Farge 104 tror jeg det var? Glemte å sjekke før jeg la den vekk. . . Kostet 70kr på cubus.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg