burgunderkjærlighet

Adlinks

Nå må jeg nesten holde meg litt i skinnet. . . Var et tastetrykk unna å bestille hjem klær for nesten 2000kr i sted, haha. Godt jeg klarte å komme til sansene før jeg gjorde noe jeg hadde kommet til å angre på, for da hadde jeg måtte leve på 1000kr resten av måneden. Men har hvertfall bestilt hjem litt nytt! Og til godt under halvparten av det handlekurven opprinnelig inneholdt. . . Blant annet den første kjolen her, guud har dere sett noe så enkelt og fint?? Jeg ble helt forelsket ved første øyekast! Har blitt litt svak for burgunder-rød den siste tiden, så jeg føler kjolen er et must for meg. . .

 

Klikk på bildene for å komme til klærne.



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg