dagens innkjøp..

Jeg skal være ærlig med meg selv i dag og si at. . . Jeg har virkelig ikke kontroll på penger, haha. Nå må jeg begynne å kutte litt ned på pengebruken, og jeg startet faktisk allerede i går! Kjøpte inn masse mat slik at jeg kan lage meg middag hjemme hver dag, ta med meg mat på jobben og slutte å kjøpe lettvindt middag i form av ferdigmat. Og det å gå på butikken i går var nesten som en lek for meg, jeg elsker å handle inn mat! Og det beste er at når jeg handler inn selv, så blir det sunn mat og ikke all driten pappa kjøper (haha sorry pappa, but it’s true. . .). Så jeg har fylt skapet med fullkorn pasta og spagetti, fullkornpizzabunn, frukt, kalkunskinke, melk og hele pakka. Det er så utrolig lett å bli fristet når man vet at kjøleskapet er fullt av sjokolade og skapene fulle av godteri. . . Men ikke nå lengre, jeg skal faktisk gå gjennom skapene når jeg har postet dette innlegget og kaste alt det unødvendige godteriet vi har liggende. Klapp på skulderen til meg!

Sååå, over til overskriften! Jeg har tatt bilder av alt det jeg kjøpte i dag. Var ikke såå mye, men litt hvertfall. Og det viktigste – alt var nødvendig og jeg kommer til å bruke det.

Strikketcardigan fra bikbok, eeelsket den!

Svart, helt enkel genser fra bikbok. Har den i burgunderrød også!

Svart stretch-shorts fra bikbok.

Bukser fra Carlings, now & then superstretch og dr. denim solitaire!

Smykke fra BikBok, har det i gull også.

6 kommentarer

Siste innlegg