worlds cutest

Jeg har googlet etter babybilder av dyr jeg kan si “tnåååååååå!” til i nesten en time nå, haha. . . Tror jeg må finne meg en hobby. Har såå lyst på en liten ape til husdyr, eller en liten tiger. Men siden det er ganske umulig å få til så må jeg vel nøye meg med en hund når jeg en gang flytter for meg selv. Eller en katt, de er nydelige dyr.

Hvertfall, tenkte å dele noen bilder med dere, så her er forskjellige dyr som baby, er de ikke verdens søteste?? Dyr er noe av det mest fantastiske som finnes. For eksempel hunder, de er faktisk menneskets beste venn og er sykt gode på å plukke opp signaler fra mennesker, som når vi for eksempel er lei oss. Noen som har merket det? De forstår mer enn vi tror de gjør. . . Og det gjelder alle dyr!

Apebaby

Nyfødt elefant, denne var ikke så veldig “tnåå” men ble så overrasket over hvor liten den var at jeg måtte bare dele den også! Litt søt da.

Liten pandababy, herregud noe så nusselig

Haha dette bildet var så sinnsykt morsomt!

Gorillababy

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg