filmtips til helgen

Endelig helg! Min helg skal nyytes til det fulle, har fri fra jobb i morgen noe som er kjempedeilig. Hadde jobb fra 12-18 i dag og dro en tur på kid og kanebogensenteret etter jobb, så nå har jeg fått brukt opp litt av lønningen hehe. I går kveld klarte jeg også å bli ferdig med sesong 1 av medium. . . Så er en sorgens dag i hjemmet i dag, haha. Må dra til bestemor i kveld å hente flere sesonger tror jeg, jeg klarer meg ikke uten flere sesonger. Kanskje jeg skal komme med tv-serietips til dere? Kan jo bare hente inspirasjon fra dvd-hyllen til bestemor, hihi.

Tenkte hvertfall jeg skulle komme med noen filmtips til dere til helgen inntil videre, er sikkert noen av dere som skal se film? Jeg har hvertfall kommet heelt ut av hvilke filmer jeg har skrevet om før, så jeg beklager bare på forhånd om jeg gjentar meg selv. . . Er faktisk ganske sikker på at jeg gjentar meg selv, haha. Men forhåpentligvis er det noen filmer her dere ikke har sett fra før! Georgia Rule er veldig bra, den anbefaler jeg på det sterkeste. Det samme med The Blind Side, den har jeg vel skrevet om før. Nydelig film!

1. Georgia Rule // 2. The Blind Side // 3. Taken // 4. Taken 2 // 5. This is 40 // 6. Knocked up // 7. The Impossible // 8. Orphan


Noen filmer du ikke har sett eller vil se?

2 kommentarer
    1. kjøpte den der knocked up for noen år siden når jeg var litt mindre. var på tur med mamma og skulle ha noe å se på, så vi kjøpte den. tok den på framme i bilen hahah!! måtte sekru den av ettervert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg