unblogged innkjøp

Reklamelenker nelly

Jeg sitter her og nyser om kapp med meg selv. . . Er jo bare typisk meg at med en gang snøen legger seg så blir jeg forkjølet, slår aldri feil! Så ja, her oppe i nord snør det som aldri før, har snødd non-stop i to timer snart og derfor tør jeg ikke se ut vinduet og sjekke tilstandene. . . Skal snart få rumpen bort til bestemor, men først skal jeg gå på badet og ordne opp i kaoset i fjeset mitt. Har fått tilbake utslettet jeg hadde for noen uker siden, og nå tror jeg at jeg endelig har funnet ut hva det kommer av. Nemlig sminkeserviettene til nivea. . . Skal holde meg unna de fremover og se om det går over!

Tenkte å vise dere noen innkjøp jeg har glemt å blogge om, så gjennom mappene mine på pcen og fant ut at jeg hadde glemt å vise dere noen ting. . . Og enda er det masse jeg ikke har fått tatt bilde av, skal ha en blogg-kveld i dag, ta masse bilder og lage innlegg til dere!

Leppestift fra IsaDora, jeg eeelsker den! Den gir veldig fin farge og holder lenge. Kan kjøpes HER.

TreningsBH med rosa sløyfe. 20% av prisen, altså 60kr, doneres til brystkreft-fondet. Kan kjøpes HER.

Ellers sitter jeg og drømmer meg tilbake til sol og varme dager. . . Så her er noen unblogged bilder fra i sommer da jeg og Sophie skulle gå tur med lillsøsteren og pappaen hennes! Jeg savner sånt vær. . . Åååh 🙁 Jaja, bare 8 måneder til jeg får det, hehe. 

10 kommentarer

Siste innlegg