mine julegaveønsker

Onkel: hadde du blitt glad før gavekort på parabolflua i julegave?
Meg: ……… nei
Onkel: men det hadde æ!

Haha så nettopp derfor tenkte jeg å dele med dere, og eventuelt familie, hva jeg ønsker meg til jul i år! Jeg har ikke mange ønskene i år, kommer vel med dette å bli “voksen”. . . For uansett hvor mye jeg prøver å fortrenge det, så er jeg jo faktisk snart å betrakte som en voksen. Og med det å bli voksen følger det med noen ulemper – blant annet å få mindre gaver under juletreet. Noen andre som har merket at gavehaugen har minsket med årene? Skulle ønske jeg enda ønsket meg barbiedukker. . .

– GreenGate servise
Jeg har faktisk ikke tenkt på det tidligere, men jeg må kanskje begynne å samle på servise før jeg flytter hjemmefra. . . Så da falt valget på GreenGate! De har jo så utrolig fine design, jeg ble helt forelsket i det meste. Og man trenger jo ikke nødvendigvis å ha likt av alt, de er jo nydelige sammen! I første omgang er det lattekoppene jeg ønsker meg, skålene på bildet oppe til venstre og skjeer. Men etterhvert skal jeg nok ønske meg resten også!

– Gavekort og penger
Penger jeg får i julegave i år vil gå enten til nytt kamera og pc, vippeextenstions eller noe annet fornuftig. Ja – fornuftig! I år skal jeg legge julegavepengene mine i noe jeg trenger, ikke et restaurantbesøk og pepsi max. Gavekort er jo også greit. Bikbok, spaspa, cubus, KID og carlings er de butikkene jeg kommer på i farta som jeg ønsker meg gavekort på!

– Tvserier
Jeg liker jo som kjent å ha tvserier og filmer på dvd. Jeg må fysisk HA filmen, haha. . . Derfor kan det være greit å ønske seg disse tvserieboksene, for å skulle kjøpe alle selv kan jo fort bli dyrt. Så i år ønsker jeg meg alle sesongene av gossip girl og frustrerte fruer, sesong 3 av ugly betty og sesong 2 og oppover av one tree hill! Jeg kommer til å bli som bestemor, ha tre reoler fylt av tvseriebokser. . .

– Nytt kamerautstyr
Det er jo alltids lov å håpe at julenissen er ekstra gavmild mot meg i år – men nytt kamera det må jeg nok spandere på meg selv. . . Har jo tenkt lenge på å kjøpe canon 650D, så kanskje jeg finner det billig i januar? Satser på at canon gir ut flere kameraer fremover, så blir det nok billigere! Hehe. Blitzen har jeg hvertfall ønsker meg hos mamma, så vi får se hva hun sier! Krysser fingrer og tær ♥ 

#julegave #jul #kamera #canon #greengate

11 kommentarer

Siste innlegg