latest ebays

For noen uker siden hadde jeg en skikkelig ebayperiode, jeg bestilte meg masse klær, vesker og mobildeksel – tilsammen kun 3-400kr! Er jo så latterlig billig der at da går det greit. Har fått noen av tingene, så tenkte å vise dere. Er det noen som vil ha et innlegg om hvordan ebay “fungerer”, hva du burde se etter og sånt? Før var jeg dritredd for å bestille fra ebay, men det er jo faktisk latterlig enkelt. . . Nesten ALT for enkelt! Du legger inn alt av kortinformasjon, og med tre tastetrykk er varene på tur hjem til deg.

Jeg skal ta meg enda en runde når jeg har fått lønning, ble så fornøyd med det jeg allerede har fått at da må det bestilles mer! Om jeg bestiller fra en av selgerne jeg allerede har fått varer fra, så vet jeg hvertfall at jeg kommer til å bli fornøyd.

Dette betalte jeg rundt 10kr for, det var jo såå fint! Venter på enda flere deksel. . .

Likte at vesken var så enkel, også har jeg ingen svarte vesker fra før av.

Elsker genseren, eneste var at den var litt trang over puppene, men det går vel greit! Krymper meg inn i den i løpet av november hehe.

#ebay #innkjøp #newin #genser #veske #iphone4 #iphone #deksel

7 kommentarer

Siste innlegg