drømmekroppen

Kroppspresset har vært utrolig stort de siste årene. Du skal være tynn, fit, ha muskler og trene 6 av 7 dager i uka, spise kaninfòr og ikke drikke alkohol. Alt dette for å få “drømmekroppen”. Drømmekroppen de så på forsiden av FHM for noen måneder siden. Drømmekroppen til modellen for Victoria Secret. Den største feilen folk gjør når de ser på bilder av modeller, er at de glemmer alle endringene som er gjort før bildet kan vises frem for resten av verden. Det er tatt av et kilo her og der, retusjert bort litt småfeil og fikset på hver minste detalj – alt for at han/hun skal bli så “perfekt” som mulig. . .

Dette synes jeg er fint. Kim Kardashian er fin. Det handler ikke bare om formene hennes, men magen, beina og alt på henne. Hun har ikke det kjente “mellomrommet mellom beina” som alle sikter etter. . . Men hun ser likevel 100 ganger bedre ut enn Victoria Secret modellene! Synes hvertfall jeg. Dette er en mye mer oppnåelig “drømmekropp” for min del, og mitt mål med treningen er å få ca sånn mage, jeg trenger ikke markerte magemuskler, men bare en flat mage. Formene hennes kommer jeg sikkert også til å få med årene, om jeg tar etter mamma. Men det er noe jeg synes er utrolig fint, former på jenter og damer er fint! Mange skjemmes over breie hofter og stor rumpe, men hvorfor det? Det er så fint. . . Bare se på Kim! Og hofter er jo noe av det verste å måtte være misfornøyd med, det er liksom ikke noe man bare kan trene bort. . . Hvordan ser din drømmekropp ut?

Også sier folk “hva er vel finere enn en tynn og veltrent kropp?” jo det skal jeg fortelle dere. En lykkelig, smilende og fornøyd jente. Uavhengig av størrelse, så er det ingenting som er finere enn en jente som er fornøyd med seg selv og smiler. Er lykkelig. Viser frem kroppen sin og er stolt over den.

8 kommentarer
    1. Kim kardashian har tatt fettsuging fra mage og lår og så fått det sprøytet inn i både bryst, rumpe og hofter. Det er en ganske så uoppnåelig kropp med mindre du opererer deg..

    2. Anonym: så du mener at det er umulig å få flat mage? der taper du nok 😉 kroppen hennes er mer enn mulig å få, uten operasjon! det eneste som man ikke kan trene seg til, er hoftene hennes – hofter kommer nemlig akkurat som de kommer 🙂 og rumpe går det da også an å trene seg til.

    3. Det var virkelig IKKE snakk om å aldri kunne få flat mage? Jeg har flat mage. Six-pack, faktisk, men jeg pratet om å få HENNES kropp, som i kroppsfasong uten å operere seg. Les da hele kommentaren før du begynner å svare. Kroppen er ikke bare magen, vet du:) Jeg er en veldig godt trent person, så jeg vet jo hva jeg prater om.

    4. Anonym: grunnen til at jeg skrev det er på grunn av det jeg skrev i innlegget, altså ikke at jeg ville ha hannes kropp, men at jeg mest sannsynlig kom til å få like hofter (siden mamma har eksakt like hofter som Kim) og har lyst på lik mage som henne 🙂 I tillegg har jeg ganske store pupper, såå jeg vet egentlig ikke hva du mente med kommentaren din siden det ikke hang helt på greip med det jeg skrev om:p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg