beste jeg har sett

John Wick og Jack Reacher er nok to av de beste filmene jeg noen gang har sett, så de anbefaler jeg å se i første omgang! Alle de andre filmene er også syykt bra, så om du sliter med å finne filmer å se har du i alle fall seks alternativer nå. Av en eller annen grunn har jeg hatt flaks med alle filmer jeg har valgt å se i det siste, har ikke vært skuffet over noen. Jeg har også funnet ut at krigsfilmer er min ting, det hadde jeg i alle fall ikke trodd. Så jeg har brukt mye tid på å lete etter krigsfilmer med god rating på IMDB i det siste!

Fury var ekstremt nervepirrende, kanskje ikke overraskende siden det er en krigsfilm. Nightcrawler var sinnsykt bra, men så er jo Gyllenhaal en utrolig flink skuespiller da, så det hadde jeg forventet. Camp X-Ray syntes jeg var litt trist til tider, haha! Jeg har jo en ting for å synes synd i folk som det egentlig ikke er synd i, i filmer. Blant annet noen folk som sitter i fengsel da. . . Forhåpentligvis er det flere som føler det samme når de ser denne filmen, så jeg ikke er den eneste! Edge of tomorrow så jeg kun fordi det var en kjekk Tom Cruise i hovedrollen, haha. Men så viste det seg at den faktisk var ganske bra også!


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg