jeg har fornyet stuen

Endelig har jeg fått nye bilder til stuen min! Jeg har lenge fundert på hva jeg skal gjøre for å gjøre den litt ny og klikket meg gjennom kategoriene på desenio sikkert tusen ganger. Nå har jeg fått en ganske stor samling bilder og har egentlig bare lyst til å kjøpe meg hus for å få plass til alle på veggene, haha..

Jeg har enda ikke fått hengt opp over sofaen – av den enkle grunn at jeg trenger hjelp OG at jeg aldri klarer å bestemme meg hvor hvilke bilder jeg skal kombinere. Jeg vil jo bruke alle!! Haha. Og sist klarte jeg fint å henge opp alene og det ble nesten helt rett, men jeg tar ikke sjansen på å klare det en andre gang. Så da må jeg nesten vente til jeg har noen som kan hjelpe meg. Så akkurat nå ser stuen min ut som på bildet under. Ekstremt tom 🙁 Jeg satser på å få dem opp i løpet av uken, for ikke bare er det tomt i stuen – men rotete å ha dem stående sånn. Skal dele bilder med dere med en gang jeg har fått dem på veggene ♥

(Ps.. Jeg deler en rabattkode lengre ned i innlegget <3)

Som dere kan se av bildene er svart-hvitt favorittkategorien min, synes det er enklere å style resten av stuen med mindre farger på bildene. Selv om jeg har funnet mange favoritter i farger som jeg tenker å bestille til soverommet neste gang. I tillegg elsker jeg kategorien kunsttrykk! Der er det litt mer spesielle bilder og blant annet finner dere mine to favoritter der, DETTE og DETTE. Det er bildet øverst i innlegget og bildet over her.

Er det mulig å bli forelsket i et bilde? Åpenbart, haha. JEG SYNES DE ER SÅ FINE! Har lyst til å tapetsere veggene mine i disse bildene. Kategorien handpicked er også en stor favoritt hos meg, det er bare noe med de fleste bildene der som gjør at jeg faller for dem med en gang. Neste bestilling blir å inneholde noen derfra, de er litt dyrere men også mye mer spesielle enn de andre bildene du finner der.

Så har jeg fått en rabattkode jeg kan dele med dere!
Bruk koden STINEEMARIK og få 25% på din ordre. Koden gjelder fra i dag 04.07 til torsdag 06.07 ♥
Gjelder ikke handpicked eller rammer.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg