skal, skal ikke?

For en del år siden var jeg flittig på å filme og lage videoblogger, noe som har daffet greit av med årene. Mest fordi jeg synes det er kleint å skulle legge ut videoblogger, men også fordi jeg har blitt gammel og aner ikke hvordan jeg redigerer filmer lengre.

Men nå har jeg faktisk begynt å tenke litt på det igjen, å lage morsomme videoblogger med venner. Har allerede snakket med noen av jentene om det, selv om jeg egentlig ikke fikk noe slags respons på om de ville være med haha. Men jeg tror faktisk det kunne vært litt artig! Så jeg håper å få med noen av jentene på idèen. 

Videoen under er en av mine gamle videoblogger og helt seriøst så ler jeg selv av den. Jeg er usikker på om det er fordi jeg selv synes vi er morsomme eller om det er fordi jeg skjemmes litt. Uansett gøy å se tilbake på! Det er faktisk over 5,5 år siden og det er HELT INSANE hvor fort tiden går??????

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg