Om meg

Oppdattert 20.09.2012

Jeg heter Stine Mari, er 18 år og kommer fra Harstad i Nord-Norge! Har fire små rampete småsøsken, og en mor som bor i Lofoten. Bodde tidligere i Lofoten jeg også (i 6 år), før jeg flyttet tilbake til pappa i Harstad. Men er ofte hos mamma på besøk, noe som selvfølgelig er superkoselig ♥ Elsker Lofoten!

Jeg har blogget siden 2008, men har bare blogget på denne bloggen siden 2010. Jeg har også en deltidsjobb som jeg stoortrives i :) Jeg elsker å blogge, mest av alt fordi jeg elsker å skrive! Så å blogge er altså utrolig morsomt for meg, og jeg ser overhode ikke på det som noe jeg MÅ gjøre bare for å gjøre andre glade eller fordi jeg føler presset til å blogge. Jeg elsker å ta frem pcen og oppdattere bloggen, elsker å ta bilder, elsker å skrive. Rett og slett!

Denne bloggen laget jeg mest for meg selv, for at jeg skulle kunne utrykke mine følelser og mine meninger om forskjellige ting. Temablogging har egentlig bare falt mer og mer bort, men skal prøve å ta det opp igjen sånn smått. Føler det er viktigere å blogge om temaer som burde taes opp, enn bare overfladisk sminkeblogging. Men hei, er jo sånn det er å være rosablogger da! Men om det er noe dere vil jeg skal blogge om, ikke vær redde for å si fra – jeg tar gjerne i mot idèer!

6 kommentarer
    1. hei hehe lol e du ho stine æ møtt drita foill på festen for nån vekka sen lol, æ håpe du føl dæ bætter!!!!! hilsen ken roger lol

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg