Late update

(dette skulle bli postet på *host* fredag… sier du treig?)

Tror ikke det er meningen at jeg skal klare å få en sofa på rommet mitt….

Det beste ved hele bildet er jo såklart de gule veggene opp trappa, fancy. Endte med at jeg måtte skru av føttene/fotene(wtf?) på stolsofa tingen, og en masse klesknagger(?) omkring. Etter mye latter, banning, slit og litt tårer fikk vi den opp på loftet, det tok bare en time…

Men over til den saklige overskriften. Etter at jeg og Carina slet oss gjennom dette, tok vi oss en vellfortjent pust i bakken ute under partyteltet mens vi hørte regnet som bare pøste ned.

velfortjent kos!


Is iskaffe. Noe så fælt(!!!) har jeg aldri smakt. Dog cappuccinoen ikke var like fæl som mocca.
Holder meg til den “orginale”, gode iskaffen!


lol-bilde som er ett år gammelt, og som jeg brukte på den gamle bloggen…
herregud blir så flau, se bort i fra trynet mitt!


Åh, elsket den! Anbefales!

Hva har du gjort i helga?

7 kommentarer

Siste innlegg