Never let you go!

Er det en gutt jeg beunder mer enn noe her i verden, er det, ja, Justin Bieber! Gutten er så nydelig, og har en stemme som får meg målløs. For hver sang jeg hører, blir jeg mer og mer forelska i han! Haha, føler meg som den lille ungen nå. Det er så mange meninger om han, og veldig mye unødvendig drittslenging til han.

Herregud, hør! Se på gutten! Jeg finker ikke noen grunner til å hate han, annet enn at han er dritkjekk og kanskje stjeler oppmerksomheten til litt vell mange jenter? Gutter, slapp av, han bor flere hundre tusen mil unna, han kommer ikke til å stjele jenta til noen av dere 😉 Det er nok av sjalu gutter her i verden, vi trenger ikke fler.

Liker du Justin Bieber? Hva synes du er den fineste sangen hans?
stine

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg