Run away

Nå er jeg særiøst død. Har aldri hatt så dårlig døgnrytme før, og kall det gjerne sommerferie, vinterferie whatever. Er ikke god nok unnskyldning for meg, jeg vil gripe dagene!! hehe lol……. Nok tullsnakk… Nå glemte jeg hva jeg skulle skrive også.. Jaja, legger meg nå så jeg kanskje har sjans å stå opp før klokken slår 12.00…. Vet jo at den sjansen er en dråpe i havet. Btw, var særiøs med vinterferie, er på nippet til minusgrader i nord-norge. Kanskje det som gjør meg så søvnig?



Made my point? Siste skoledag forrige torsdag, og jeg ligger som et slakt i en meget (u)behagelig stilling…. Snikbilde av Hanne Luneborg. Fin dobbelhake også, takk, arvet den av mamma :-))))


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg