Doesn’t mean anything

Akkurat i det jeg skriver nå, sitter jeg i Lofoten og fryser av meg både tær og hender. Jeg har “nettopp” (var fremme klokken 20.30 eller noe) vært på en 4 timer lang busstur, som er like kjedelig h-v-e-r gang. Så jeg tok opp kameraet og headsettet, hehe, stakkars dame som satt forran meg og musikken….

Også kom vi til Svolvær da jeg så dette, serr, LITAGO boller?? æsj

Også vet jeg ikke kom jeg skuffer dere når jeg sier, ingen bilder av meg idag…? Idag er til og med skoene mine penere enn meg. Bare for å poengtere det.

…. Og de fikk tydeligvis en tur i gjørma på onsdagen, stakkars, holder seg like godt uansett

Fikk nesten tårer i øynene når jeg innså at jeg dro i fra sola, til dette….

… Men da jeg kom til mamma fikk jeg et lite håp når jeg så opp på himmelen.

Det vises kanskje ikke såå godt, men sola tittet frem, faktisk!

Nå skal jeg legge meg! .. om ikke så lenge værtfall. Skal til STOORbyen imorgen, merk ironien.. Mener såklart Leknes. Sov godt!

Har du smakt litago bollene, og bare av nyskjerrighet, VAR DE GODE?!?!
Fint vær hos deg i dag?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg