VET IKKE FOLK HVA SOM SKJER NÅR DE NERMER SEG DATAEN MIN..?


Jeg har fått besøk av småsøskene mine oppe på rommet mitt. Og mens jeg og søster satt å spiste middag i sta, stakk en liten Sigurd opp på rommet mitt, åpnet facebook,og begynte å skrive ting som “Jaaaaaaa Jaaaaaaa” og “agarngoirewg…… rgkj .rigjrngis .sieginse” til flere av facebook vennene mine.

Forresten, han(eller begge to da,tvillinger) er 7 år, og utrolig dom… Vet ikke folk hva som skjer når de nermer seg dataen min…? Hadde det vært noen andre enn broren min hadde jeg kanskje vurdert å bli voldelig! Men jeg bare satte på en Mary Kate og Ashley film til dem, og alle var fornøyde.

Har du også irriterende, barnslige og ulydige småsøsken?
mine “søte” søsken ligger akkurat nå i en 2 seters sofa og herjer, bråker, roper og skriker….fml

3 kommentarer

Siste innlegg