INTERNETT !/¤)?!”/%?)#¤=#%/#!?=¤

Jeg dør, har ikke hatt nett på 2 dager! Derfor ingen blogging. Men har jo da ikke skjedd noe i livet mitt de siste dagene, så verken jeg eller dere har gått glipp av noe stort, annet enn;

LOOOL, dødødødø &”!¤=&!”?¤/!%?#)/(¤=)%/!¤?&%)#!=¤


Og ellers har det vært stååålende vær i Harstad! Bare litt lyn, mye torden og ekstreeemt mye regn (!!!).

Nå ser det sånn ut, herlig<3


Også har jeg sommerjobb på KID hehe, har glemt å si det kanskje? Siste dag i morgen, da har jeg jobbet der i 2 uker, endelig sommerferie!!!…. i 4 dager, så er det jobb igen… pengerpenger<3


Nå skal jeg starte å svare på spørsmålsrunden!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg