10 grunner for at jeg kommer til å savne klassen min!

1: Vi gjorde alltid (ok 1-2 ganger da..) sånn syke naturfag oppgaver med godteri, som Charlotte spiste opp etterpå. (dvs, før læreren sa at seigmennene hadde blitt klådd på av 2 andre klasser… mmmm, deily)

2: Klassen min hadde en syyk humor, sånn som å teipe en av elevene opp mot ett tre, for så å forlate han der å gå ned til benkene sammen med læreren vår, og bare sitte der å le uten at hun skjønte hva vi hadde gjort. (ok hvem prøver jeg å lure, såklart skjønte hun vi hadde gjort noe, hun bare viste ikke hva ;))

3: Vi fikk alltid tildelt syke oppgaver i mat og helse, som å lage pepperkakehus til en utstilling på kulturhuset, hvor det fineste pepperkake huset vant…. Noe?

4: I min klasse hadde vi noen gutter som var veldig, hva skal jeg si…. Villig til å prøve ut nye ting. Enkelte gutter har gjort alt fra å prøve ut sminke til å gå i jenteklær, og det har vi ikke bare sett en gang..





5: (må si dette på nord-norsk) Vi gjor alltid så djævelsk mykje jævelskap!!

6: Fordi jeg kom i klasse med VERDENS søteste lille my!! (slapp av, hun biter ikke(sjelden..))


7: Alt var liksom bare så chill!


8: Vi klarte alltid å gjøre store failure(s?) som i grunn bare var sykt morsomt!

9: Kommer til å savne å snakke tegnspråk med Hanne tvers over klasserommet, og få anmerkning for å “peive med nævvan” som Bärbel kalte det…. (For dere Sørlendinger blir det vell for å “slå med hendene”, haha loooool..)

10: Trenger vell ikke å si noe mer enn at jeg kommer til å savne hele klassen, hver og en, så utrolig mye. Har enda ikke gått opp for meg at etter en så fin klassetur, med så mange flotte og fine minner, skal jeg skilles fra 90% av klassen, og begynne på en ny skole og i en ny klasse med nye mennesker.

Er såå mye mer, dette er bare en liten brøkdel av alt jeg kommer til å savne, osv osv. Hhahaha blir litt emo av å sitte å se på bilder av klassen.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg