HUSKELISTE FØR ITALY


Ok, kan noen hjelpe meg? Kan jeg ha med meg denne hvis den ligger i kofferten min, siden den er 150ml?

Sminkefjerner OFC!!!!

Faen… Er det lov å ta med seg mat inn på flyet? Eller må jeg snike det med meg i bhen? En bolle i hver cup 😉 Neida.. (edit: er ikke min pose med boller, siden jeg jeg ikke likte det, så hadde det vært drøyt å kjøpe en pose full av litagoboller)

Toppen + dongerijakken + veska

Div neglelakker

Tubebh'er. Og såklart….. MEG!! No party without me liksom. Også må jeg huske det skjørtet der…

Lol altså, dette var liksom bare det viktigste! Glemmer jeg noe av dette skylder jeg på Putte. Helt enkelt fordi jeg trenger noen å skylde på. Nå stikker jeg i seng!! Er litt nervøs fordi jeg drar i 17 tiden på søndag til flyplassen, og øøh, jeg har ikke begynt å pakke enda..? Og lørdagen, lol, trenger vell ikke å si annet enn at jeg ikke har tenkt å bruke dagen min på det?

Er du også sent ute med å pakke når du skal noen plass?

3 kommentarer
    1. nei, du får ikke ha med deg ansiktsrensen din på flyet. _MÅ_ være under 100ml (its fucked up). Tror virkelig ikke du får ha med deg mat :/ that sucks ! men er ikke sikker, så ikke hør på hva jeg sier (a)
      KOS DEG I ITALIA ! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg