Something new!



Gladiatorsandaler – Eurosko 699,-
Skosandalerslippersting – Økonomisko 199,-
Begge var på 50% da, såå.. Gidder bare ikke regne ut for dere, hater matte.

ETT MUST!! 39kr pr stk på cubus, anbefales til alle! Stort pluss at det er solfaktor 25 i dem også.

Wops, failbilde. Jeg har hørt at det skal være så forbanna lett å posere med 3 flasker solkrem og en sololje, ikke la deg lure, det er nemlig ikke det!!

Solkrem er på 30% på europris!! Værtfall i Harstad da.. Hahaha, ser ut som jeg mangler en lillefinger..

Kjøpte meg hårkur idag!! 299,- på Capelli.

Hahaha, blir vell fri for penger før jeg drar til Italia, nei å nei å nei. Men nå er det stopp… Forhåpentligvis. Skal ikke bruke ett øre mer før jeg drar til flyplassen på søndag, og nå føler jeg meg ganske klar for ferie!! Hvis du ser bort i fra at jeg enda ikke har begynt å pakke…

Bruker du hårkur? Hva synes du om skoene?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg