FØRSTE SKOLEDAG I MORGEN!

Sykt at det faktisk er første skoledag i morgen, og at jeg begynner på videregående. I hodet mitt er jeg enda 9 år og såvidt begynt på barneskolen. Rart hvor fort tida går! Er jo ikke såå lenge siden jeg gjemte meg i esker på jobben og ble trua av kollegaen min (kan jeg si det? jaja) med å bli sendt til Afrika liksom. Ære være jobblivet!

Men nå skal jeg spise litt mat, ta ett bad, og stupe i senga før jeg må opp halv 8 i morgen og fikse meg for å møte alle på skolen! Litt uenighet om det er halv 9 eller 9 vi skal møte, så jeg møter klokken 8 bare for å være kul. Neida. Jo. Litt.

Begynner du på skolen i morgen?
Hvordan klasse begynner du i?

4 kommentarer
    1. Hahah,herlig bilde 😀 jeg har begynt i dag. Begynte på HiO på LUI ( grunnskolelærerutdanning 1-7klasse) Jeg går med andre ord på Høgskole nå 🙂
      Jeg savner så videregående nå ! men vender meg vel til denne klassen også.
      Lykke til i morgen.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg