Jeg gjør alltid syke ting…

Dette er en syk historie!!!!! Dere skjønner det at jeg elsker powernap! Så i går etter skolen bestemte jeg meg (kl.16.00) for å ta en aldri så liten powernap på 1 time. Så skal dere høre!! Kl.23.45(!!!) våknet jeg av noe. Vet ikke om det var en bil eller en scooter, men uansett, DA våknet jeg! Sykt sier jeg jo, sykt!! Værtfall. Jeg bestemte meg for å slappe av i 10 min til, for jeg så våknet kl.07.00… Sykt sier jeg jo!!!!! Martine mente også at hun fikk høre denne historien 5 ganger på skolen, jeg mener det var 7…..

Sykt bilde også. Helt sykt.

Har du noen gang opplevd noe like sykt?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg