Jeg er så sykt dum noen ganger.. (alltid)

Er så sykt hvor dom jeg noen ganger (alltid) føler meg. Som når jeg sitter å diskuterer med folk og etter en halvtime innser at jeg faktisk ikke vet hva diskusjonen handler om, og hva meningen med den egentlig var.
Eller når jeg mister mobilen, husnøklene eller fjernkontrollen til tven, jeg endevender hele huset, leter som en gal, før jeg innser at jeg enten holder nøklene og fjernkontrollen i hendene, eller snakker med noen i telefonen….

Sånn som her, garantert at jeg lette etter solbrillene mine!!

3 kommentarer
    1. marita: har en syyk uvane med å skrive blanding av dialekt og bokmål nån ganga:p mene nok DUM, har fått det førr mæ at “dom” e det samme på bokmål:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg