Maraton på jobb!



For nøyaktig en halvtime siden kom jeg inn døra, rett fra jobb. Herlig å tenke på at jeg har tjent meg 520kr idag, bare på å springe maraton i butikken!!! Hahaha…… Dårlig en……MEN VÆRTFALL!! Ikveld DA, DA, DA blir det %%% så det holder!! Woho, Raise all your cups, mugs and bottles, come celebrate with me!z60s6.png Alcohol smiley image by BJ_BOBBI_JO9MEN VÆRTFALL! Stikker snart til April hvor jeg skal fikse meg osv, kanskje jeg tar noen bilder og holder dere oppdattert! Snakkes!:D
Hva skal du i kveld?

2 kommentarer
    1. Fin blogg!
      forslag til hva vi skal gjøre på MÅ gjøre videoen idag? 🙂
      står mer om det på bloggen vår!
      jea & mari <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg